top of page

Beets Talk: 3D打印材料貴嗎?

已更新:2022年3月16日


SlicingLego

好多客戶買3D打印機前都會問我們打印材料貴不貴,我們會答一般ABS和PLA價錢由每KG港幣一百幾十至五六百都有,視乎質素而定。跟住下一個問題就會問1KG可以用多久,咁就難答啦,因為真係好視乎用途。

今次Beets Talk就試試用一件2×4嘅LEGO積木去給大家一個答案。

一般3D打印軟件在完成準備好GCODE打印後,都會顯示所需打印材料的長度,就以上圖Zmorph的專用軟件Voxelizer為例,利用1.75mm粗的材料打印一件2×4的LEGO會用96.1cm。

咁一卷1KG的ABS或PLA有幾長呢?答案是視乎材料密度,不同牌子的材料密度會有所不同,不過一般來說1KG 1.75mm ABS大約長400m,而1KG 1.75mm PLA則大約長330m。

利用以上數據,1KG ABS大約可以印410件2×4 LEGO,1KG PLA則可以印約340件。

Verbatim ABS/PLA售價為HK$298為例,印一件ABS LEGO約需HK$0.7,一件PLA LEGO則約需HK$0.9。

貴定平呢?大家自己判斷一下了。以上計算只是一個簡單例子,實際情況會視乎模型和打印參數有所不同。

330 次查看0 則留言
bottom of page