top of page

3D Printed DJI Osmo Pocket Mount

已更新:2022年3月21日



近期DJI Osmo Pocket 剛剛開賣,除咗現貨搶購一空,配件亦未有得賣。但係今時今日,只需要少許3D設計知識和一部普通的3D打印機,再加一點創意,就可以自行製作不同的配件,令本來已經非常正的DJI Osmo Pocket更加正!


今次我哋製作嘅讓DJI Osmo Pocket安裝在一般三腳架上的套件。模型設計用上了Autodesk Fusion 360,打印材料方面,則用了Formfutura Galaxy PLAVerbatim Primalloy,做出完美配合: Formfutura Galaxy PLA 可以打印出來金屬效果和隱藏橫紋,Verbatim Primalloy 因為係軟膠,可以保護機身和確保穩定不會跌出。


STL Model: Download HERE



17 次查看0 則留言
bottom of page