top of page

Avengers Endgame Special: 3D 打印Thanos Helmet In 36 hours – 完全冇難度!大人都啱帶

已更新:2022年3月19日


上次3D打印了Captain Marvel嘅頭盔大受好評,我哋當然承住個勢,今次造大對頭Thanos!而喺今次打印過程,我哋嘗試用一個專業Slicer Simplify3D嘅一個特別功能,以達到縮短打印時間但又可以有高質素的效果。

如果大家記得上一次,我哋用咗唔同嘅layer height 打印不同部位然後組裝起來,讓頭盔頂部可以有較幼細効果,不過缺點是組裝起來比較麻煩和頭盔上會有明顯接駁位。為了克服這些缺點,我們用上了Simplify3D的Variable Settings Wizard。這個功能可以在一個模型的不同位置用不同的設定,而我們就把頂部的位置設定較小的layer height,以達致頂部更平滑的效果。


模型是用Autodesk Fusion 360由Killonious設計的,可以從thingiverse 免費下載!今次這個尺寸仲可以帶上頭,一般大人都會啱帶!


打印機繼續信賴可靠的CraftBot XL,物料方面今次用Formfutura EasyFil PLA Gold




Marvel 角色大混戰正式開始!


22 次查看0 則留言
bottom of page